菜鳥上工感想 150 150 深白設計有限公司

菜鳥上工感想

We Love Dramatic Structure

In an essay, article, or book, an introduction (also known as a prolegomenon) is a beginning section which states the purpose and goals of the following writing. This is generally followed by the body and conclusion.

今天是小編上工第四天(菜味好重!!!!) 不同行業都有不同的專業與需要吸收的地方!!
會轉進來設計這個行業,也是小編本人思考過很久之後決定衝一波~~~
(心想反正也年紀不小了,不衝一波免得到時後悔~至少曾經嘗試過~)
目前當然都還在磨合階段,也還有太多東西要學習,比起軟體的技能,要吸收全新的知識與專業才是最困難的,但至少目前這決定是值得的。
也感謝本公司的CEO願意給我這個機會讓我Try~Try~
總之小編會努力的! ( ( 畢竟也快有小孩了~不衝一下怎麼行~ 哈哈!!!!

58

到此一遊不說點什麼嗎?

Visits: 1

深白設計

Leave a Reply

Your email address will not be published.