藝術自由 1024 683 深白設計有限公司

藝術自由

We Love Dramatic Structure

In an essay, article, or book, an introduction (also known as a prolegomenon) is a beginning section which states the purpose and goals of the following writing. This is generally followed by the body and conclusion.

街頭藝人的技藝審查被宣告違憲,這對於台灣的藝術發展又是全新的進程。
早期台灣面對各種審查,卡通、漫畫、表演等等,皆被完全限縮自由思想的表現,雖然之後紛紛解禁,但有些法條依然延續過去的規章存在,導致一些自由表演者受到莫名的拘束而無法真正施展自己內心的想法。
現在街頭表演的審查也解開了,這對台灣的自由藝術發展又是全新的進程,希望之後相關的法令也能逐漸解開,對於自由創作者而言越自由的環境才能真正開創無限的藝術。
畢竟,一件作品真正的審核者應該是觀眾而不是政府。

22

到此一遊不說點什麼嗎?

Visits: 0

深白設計

Leave a Reply

Your email address will not be published.